یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
حسينحسين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

كوچولوهاي شيرين من

عزیز دلم مادر

1393/2/31 21:26
573 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترینم،

زییاترین حسم توو دنیا،

بی نهایت با تو خوشبختم دختر نازم،

مامان همیشه عاشقته و عاشقت میمونه...

حس مادری رو هیچ جوری نمیشه توصیف کرد ففط باید بیایی و توو قلب من باشی ،

باید بیایی و ببینی وقتی شبا از من یه ذره زودتر میخوابی چه قدر دلتنگت میشم ،

تمام لحظات با تو بودن رو مدام مرور میکنم،

قدر لحظه لحظه با تو بودن رو می دونم،

خیلی خیلی دوستت دارم، بازیگوشیات رو،وقتایی که میگم بریم پارک از خوشحالی دور خونه میدویی ....

تویی که به موتور قلب من روغن میزنی و میگی بچرخ ...

تویی که تموم بهونه ی منی بهونه نفس کشیدنم....

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان نیکا
18 خرداد 93 12:07
آره عزیزم واقعا چه حس قشنگی حس شرین مادری
مامان عسل و مربا
12 تیر 93 1:14
وای چه حس بی نظریه این حس. تموم بهونه من... حسین رو از پوشک گرفتید؟
مامان و بابای یاسمن و حسين
پاسخ
نه هنوز حسين 9 ماهشه زوده فكر كنم
مامان عسل و مربا
12 تیر 93 1:15
منظورم یاسمن بود؟
مامان و بابای یاسمن و حسين
پاسخ
منظورتون از چي ياسمن بود؟؟؟ متوجه سوالتون نشدم
مامان عفیفه
10 خرداد 94 18:04
سلام خاله جون.من توی جشنواره شرکت کردم.لطفا بهم رای بدین تابرنده بشم.کد204روبه1000891010 ارسال کنین.ممنون