یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
حسينحسين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

كوچولوهاي شيرين من

این روزهای یاسمن

1391/12/18 14:45
251 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح تا آخرشب...

تازه از خواب بیدار شدم اینجا

اما اصلا دلم نمیخواد بلند شم

وای چه خستم...

یا علی...بالاخره بلند شدم....

مثل اینکه بابا هم بیدار شده...بابایی شیر....

مامان شیر....

نه مثل اینکه خودم باید پاشم

بابا اگه گشنته بیا بخور شیر منو

حالا میریم سراغ وسایلای مامان....

مامان این همه وسایل میخواد چیکار؟.....

این اضافه است....

یاسمن گیتاریست....

اینم یه موش کوچولو که بابایی از آشپزحونه سر قوطی شکلات پیدا کرده...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس گلی
18 اسفند 91 15:31
چه خانمی شدی یاسمن جونم
نوشین جان خیلی این مدل به روایت تصویرت رو دوست دارم


مرسی نرگس جون...
منم میبینم دوست داری هی اینجوری مینویسم...
mahkameh
19 اسفند 91 2:19
وای چه خانمی شده این یاسمن خانم گل از طرف من بوسش کن


مرسی مهکامه جون ...