یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
حسينحسين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

كوچولوهاي شيرين من

تولدت مبارک عزیزم....

1391/10/5 1:43
182 بازدید
اشتراک گذاری

 یاسمن مامان وبابا...

تولدت مبارک

امروز روز تولدته..ایشالله 100 ساله شی...همیشه سلامت باشی...سعادتمند باشی...همیشه خوشحال باشی و خلاصه دنیا به کامت باشه....

کلی برای تولدت تدارک دیدم..اما چون تووی ماه صفریم...میذارم بعد صفر تولد میگیرم...بعد ازاینکه از کربلا اوومدیم...

اینم از طرف بابایی:

دختر گلم تولدت مبارک باشه امروز سالگرد روزیه که قلب بابا برای به دنیا اومدنت تالاپ و تولوپ می کرد دل تو دلم نبود ببینمت تا چشم به این دنیا باز کردی .امیدوارم که زندگی سعادتمند و آرومی  داشته باشی .... عاشق همیشگی تو بابا 

اولین نفری هم که تولدت رو تبریک گفت مامان مریم بود..مرسی...

 دومین نفر کیه؟؟؟؟؟

دومین نفر عمو جون حسن تولدت روتبریک گفت...مرسی

 

فردا هم قراره بریم واکسن 1سالگیتو بزنیم..ایشالله که اذیت نشی...بعدم میریم گردش تا به یاسمن خانمی  خوش بگذره...

این هم از طرف عمو جون واسه یاسمن خانم...:

چون توو کل خانوادمون کوچیکتر از من نبود همیشه احساس میکردم اولین نفری رو که بعد از من میاد  رو خیلی دوست دارم....پارسال 5 دی قشنگ یادمه چه قدر ذوق و شوق داشتم که اومدی توو جمعمون...به همین راحتی یک سال گذشت از تولد اونی که وافعا قرار بود دوسش داشته باشم..امیدوارم خدا مامان و باباتو برات نگه داره و همچنین تو  رو برای اونا...

مرسی عمو جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمووووووووحسن
5 دی 91 0:23
سلام جیگررررررر من
اینجور که بوش میاد نفر دومیم که تولدتو دارم تبریک میگم
تولد مبارک عزیز دل خووووووووودم :-*

مرسی عمو جون...اره دومین نفر شمایی...
عمووووووووحسن
5 دی 91 0:29
اینم از طرف من : باید بره تو متن وبلاگ
چون تو کل خانوادمون کوچیکتر از من نبود ، همیشه احساس میکردم اولین نفری که بعد از من میاد رو خیلی دارم ، پارسال 5دی یکی قشنگ یادمه چقد ذوق شوق داشتم که اومدی تو جمعمون ... به همین راحتی یه سال گذشت از تولد همونی که واقعا قرار بود دوسش داشته باشم ...
امیدوارم خدا مامان و باباتو برات نگه داره و همچنین تورو برای اونا


وارد وبلاگ شد
مامان حسین جون
5 دی 91 8:16
سلام یاسی جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 ساله بشی حانم خوشکله


ممنون که سرزدین
الينا گلينا
9 دی 91 11:56
خانوم خانوما تولدت مبارك.ان شا ا.. صد ساله بشي


مرسی.. ممنون که سر زدین