یاسمنیاسمن، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
حسينحسين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

كوچولوهاي شيرين من

نولد دو سالگی

1392/10/3 13:21
394 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت........

2سال..........

اونقدر این لحظات با تو بودن برام شیرین بود که نفهمیدم چه جوری گذشت...معصومه ی مامان...

نگاهت منو میبره بهشت...میبره به آسمونا ...منو یاد خدا میندازه خدایی که تو رو به من داد تا همیشه به این فکر کنم چرا منو لایق مادر بودن دونست...یاسمن جانم عاشقتم....دلم برات پر میکشه...

خدایا دخترمو به خودت میسپرم ...

لحظه لحظه مواظبش باش...نذار غم توو دلش بیاد...

خدایا دخترمو به خودت میسپرم که از من براش مهربونتری...

به تویی که این فرشته رو تووو دامن من گذاشتی...

خدایا دخترمو به خودت میسپرم..به تو که کمک کنی همیشه سالم و تندرست باشه...همیشه سرحال و شاداب باشه...

خدایا دخترم خوشبخت باشه...

خدایا دخترم موفق باشه و از چشم زخم دورباشه...

خدایا دخترم عشق منه همه زندگی منه نفس منه عمرمه....

خدایا دخترم انرژی من واسه ادامه زندگیه...

یاسمن مامانی توی سال سوم زندگیت بهترینا رو برات میخوام 

سالم و تندرست بودنتو...شیرین زبونیاتو....

اینو بدون اگه کل دنیا رو بگردی هیچ کس مثل من دوستت نداره و نخواهد داشت...

مامانی عاشقته....

تا آخر عمرم باهاتم و هر کار بتونم برای خوشبختیت میکنم...

پسندها (1)

نظرات (1)

هستی
4 دی 92 9:47
تولدت مبارم خانمی انشالله 100 ساله بشی
مامان و بابای یاسمن و حسين
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی سر زدین